Současný vrchol simulace reality v počítačovém herním průmyslu – Klára KOVAŘČÍKOVÁ
Klára KOVAŘČÍKOVÁ
Bakalářská práce
Současný vrchol simulace reality v počítačovém herním průmyslu
The current peak of reality simulation in the PC gaming industry
Anotace:
Tato práce zkoumá imerzivnost a realističnost ve videohrách a dva hlavní vybrané faktory, které toto ovlivňují - grafické vyjádření a technické zpracování fyziky - a jejich vzájemnou syntézu a využití ve dvou specifických hrách (Red Dead Redemption 2 a Blasphemous), kterými jsem se inspirovala při vytváření mého bakalářského projektu "Sledge".Abstract:
This thesis investigate the immersion and realism in video games and the two main chosen factors that influence this - graphic expression and technical processing of physics - and their mutual synthesis and use in two specific games (Red Dead Redemption 2 and Blasphemous), which inspired me when creating my bachelor project "Sledge".
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Denisa Jánská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOVAŘČÍKOVÁ, Klára. Současný vrchol simulace reality v počítačovém herním průmyslu. Ostrava, 2023. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta uměníBakalářský studijní program / obor:
Intermediální umění / Animovaná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Analýza narativních postupů ve vybrané videohře - Red Dead Redemption 2
Jakub METELKA -
Integrace fyzikálního engine NVIDIA PhysX do systému VRECKO
Martin Pruška -
Vývoj herního enginu pro 2D plošinovou hru
David Konečný -
Hra Pinball s využitím knihovny Box2D
David Kratochvíl -
Fyzikální simulace ve 2D
Lukáš Sojka