Aplikace teorie potřeb v podmínkách tvorby produktu cestovního ruchu – Dita Šátralová
Dita Šátralová
Bachelor's thesis
Aplikace teorie potřeb v podmínkách tvorby produktu cestovního ruchu
Applying the theory of needs on the process of product making in tourism
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza potřeb cílového segmentu trhu zaměřeného na seniorský cestovní ruch a následné vytvoření manuálu zabývajícího se postupným procesem tvorby nového produktu v cestovním ruchu pro danou cílovou skupinu. Hlavními metodami, ze kterých tato bakalářská práce vychází, jsou metody dotazníkového šetření a řízených rozhovorů, jejichž vyhodnocení je určující pro vytvoření …moreAbstract:
The purpose of this paper is firstly to recognize the core needs of the target market, which aims to senior tourism and secondly to create a manual for the process of making a brand new product in tourism for defined target group. The analysis is based on collecting data from questionnaires and guided interviews, where their evaluation is determining for creation of new product – tour for seniors. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB7363
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2015
- Supervisor: RNDr. Jiří Petera
- Reader: doc. PhDr. Blanka Klímová, M.A., Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠÁTRALOVÁ, Dita. \textit{Aplikace teorie potřeb v podmínkách tvorby produktu cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/mgvhxl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Cesta kolem světa jako exkluzivní produkt cestovní kanceláře
Kateřina Nykodýmová -
Mexiko- specializovaný produkt cestovní kanceláře- srovnání s běžnou nabídkou CK.
Eliška Lněničková -
Produkt cestovní kanceláře jako prostředek rozvoje cestovního ruchu
Klára Vorlová -
Produkt cestovní kanceláře zaměřený na historické památky zapsané na Seznam památek UNESCO na Kubě.
Martina Klevetová -
Vytvorenie surferského zájazdu ako produkt cestovného ruchu
Bianca Gross -
Tvorba produktu cestovní kanceláře se zaměřením na vybranou destinaci
Nikola Řezáčová -
Lázeňství jako významný produkt cestovního ruchu ČR
Markéta Ďoubalová -
Seniorský cestovní ruch v České republice
Kateřina Romová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights