Aplikace teorie potřeb v podmínkách tvorby produktu cestovního ruchu – Dita Šátralová
Dita Šátralová
Bakalářská práce
Aplikace teorie potřeb v podmínkách tvorby produktu cestovního ruchu
Applying the theory of needs on the process of product making in tourism
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza potřeb cílového segmentu trhu zaměřeného na seniorský cestovní ruch a následné vytvoření manuálu zabývajícího se postupným procesem tvorby nového produktu v cestovním ruchu pro danou cílovou skupinu. Hlavními metodami, ze kterých tato bakalářská práce vychází, jsou metody dotazníkového šetření a řízených rozhovorů, jejichž vyhodnocení je určující pro vytvoření …víceAbstract:
The purpose of this paper is firstly to recognize the core needs of the target market, which aims to senior tourism and secondly to create a manual for the process of making a brand new product in tourism for defined target group. The analysis is based on collecting data from questionnaires and guided interviews, where their evaluation is determining for creation of new product – tour for seniors. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7363
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
- Vedoucí: RNDr. Jiří Petera
- Oponent: doc. PhDr. Blanka Klímová, M.A., Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠÁTRALOVÁ, Dita. \textit{Aplikace teorie potřeb v podmínkách tvorby produktu cestovního ruchu}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/mgvhxl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Cesta kolem světa jako exkluzivní produkt cestovní kanceláře
Kateřina Nykodýmová -
Mexiko- specializovaný produkt cestovní kanceláře- srovnání s běžnou nabídkou CK.
Eliška Lněničková -
Produkt cestovní kanceláře jako prostředek rozvoje cestovního ruchu
Klára Vorlová -
Produkt cestovní kanceláře zaměřený na historické památky zapsané na Seznam památek UNESCO na Kubě.
Martina Klevetová -
Vytvorenie surferského zájazdu ako produkt cestovného ruchu
Bianca Gross -
Tvorba produktu cestovní kanceláře se zaměřením na vybranou destinaci
Nikola Řezáčová -
Lázeňství jako významný produkt cestovního ruchu ČR
Markéta Ďoubalová -
Seniorský cestovní ruch v České republice
Kateřina Romová
Název
Vložil
Vloženo
Práva