Uplatnění marketingu v oblasti archeologicky významných brownfieldů – Kateřina Navrátilová
Kateřina Navrátilová
Bakalářská práce
Uplatnění marketingu v oblasti archeologicky významných brownfieldů
The Application of Marketing in Archeologically Significant Brownfields
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou uplatnění marketingu v neziskových organizacích, konkrétně u Národních kulturních památek a archeologických brownfields. Teoretická část práce vymezuje základní problémové oblasti – definuje pojem marketing, marketingový výzkum, marketingová komunikace, marketing služeb, dále pojem nezisková organizace, Národní kulturní památka a v neposlední řadě se zabývá …víceAbstract:
This thesis is focused on the application of marketing in non-profit organizations, specifically the National culture monuments and archaeological brownfields. The theoretical part defines the basic problem areas – it defines a marketing conception, a marketing research, marketing communication, marketing services, further a non-profit organization, the National Culture Monuments and finally it deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91594
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedoucí: Adam Skovajsa
- Oponent: Adéla Hrabcová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NAVRÁTILOVÁ, Kateřina. \textit{Uplatnění marketingu v oblasti archeologicky významných brownfieldů}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/mhidk7/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová