Vliv distanční a prezenční výuky na vztahy ve třídách adolescentů – Eva KRETKOVÁ
Eva KRETKOVÁ
Bakalářská práce
Vliv distanční a prezenční výuky na vztahy ve třídách adolescentů
The influence of distance and present education on interpersonal relationships in adolescent classrooms
Anotace:
Cílem práce bylo popsat zkušenost adolescentů s jejich vztahy během období distanční a prezenční výuky. Zmapovat vztahové změny, které na změnu výuky nasedají a jejich vliv na prožívání jednotlivce. Toho bylo dosaženo kvalitativním metodologickým přístupem. Metoda sběru dat je polostrukturovaný rozhovor. Výsledky výzkumného šetření ukazují, že forma výuky ovlivňuje třídní atmosféru a tím i vztahy adolescentů …víceAbstract:
The aim of this research was to describe how adolescents experience the change of their relationships that stems from varying forms of learning. How different forms of learning influence adolescent relationships and therefore their emotional state. For this research I chose a qualitative methodological approach. . The method of data processing is multicase study. For data analysis I have used descriptive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Müllerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRETKOVÁ, Eva. Vliv distanční a prezenční výuky na vztahy ve třídách adolescentů. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Distanční vyúka odborného knihovnického vzdělávání pohledem učitelů
Daniel Denk -
Komparace prezenční a distanční výuky žáků s poruchami autistického spektra na vybrané základní škole
Natálie Hubatková -
Náměty na distanční i prezenční výuku dýchací soustavy pro žáky druhého stupně základních škol
Klára Kasalová -
Kázeňské problémy na 2. stupni ZŠ při prezenční a distanční výuce
Adéla Metelková -
Prezenční a distanční výuka optikou lektorů
Petra Vaštová -
Rozdíly v trávení volného času mezi prezenční výukou a distanční výukou
Ioannis XENITIDIS -
Venkovní výuka a sociální vztahy mezi žáky na 1. stupni základní školy
Adéla PLECHATÁ -
Mezilidské vztahy očima žáků 1. stupně základní školy
Veronika Bořutová
Název
Vložil
Vloženo
Práva