Dominik Sihlovec

Diplomová práce

Characterizing attributes influencing consumers’ behavior when choosing a restaurant using conjoint analysis

Charakterizácia atribútov ovplyvňujúcich spotrebiteľské správanie pri výbere reštaurácie použitím conjointnej analýzy
Anotace:
Cieľ tejto diplomovej práce bolo skúmať a interpretovať jednotlivé levely atribútov, ktoré sú zvažované potenciálnymi zákazníkmi pri výbere reštaurácie. Spomedzi všetkých skúmaných atribútov kvality jedla, ceny jedla, atmosféry reštaurácie a kvality servisu bola kvalita jedla vyhodnotená ako najdôležitejší atribút so 40% indexom dôležitosti, nasledovaný cenou jedla (25%), atmosférou (20%), a napokon …více
Abstract:
The goal of this master thesis was to examine and interpret different levels of attributes consumers evaluate when making a choice of visiting a restaurant with particular combination of such criteria. Out of four examined attributes, food quality, average price per meal, restaurant atmosphere and quality of service provided, food quality attribute ranked the most important with 40% importance level …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 11. 2020
  • Vedoucí: Ludmila Štěrbová
  • Oponent: Vladan Antonovic

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81750

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities