Characterizing attributes influencing consumers’ behavior when choosing a restaurant using conjoint analysis – Dominik Sihlovec
Dominik Sihlovec
Diplomová práce
Characterizing attributes influencing consumers’ behavior when choosing a restaurant using conjoint analysis
Charakterizácia atribútov ovplyvňujúcich spotrebiteľské správanie pri výbere reštaurácie použitím conjointnej analýzy
Anotace:
Cieľ tejto diplomovej práce bolo skúmať a interpretovať jednotlivé levely atribútov, ktoré sú zvažované potenciálnymi zákazníkmi pri výbere reštaurácie. Spomedzi všetkých skúmaných atribútov kvality jedla, ceny jedla, atmosféry reštaurácie a kvality servisu bola kvalita jedla vyhodnotená ako najdôležitejší atribút so 40% indexom dôležitosti, nasledovaný cenou jedla (25%), atmosférou (20%), a napokon …víceAbstract:
The goal of this master thesis was to examine and interpret different levels of attributes consumers evaluate when making a choice of visiting a restaurant with particular combination of such criteria. Out of four examined attributes, food quality, average price per meal, restaurant atmosphere and quality of service provided, food quality attribute ranked the most important with 40% importance level …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81750
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 11. 2020
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Vladan Antonovic
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SIHLOVEC, Dominik. \textit{Characterizing attributes influencing consumers’ behavior when choosing a~restaurant using conjoint analysis}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/mhof14/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81750
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Analýza sítě gastronomických zařízení v regionu Hořovicko
Zdeňka Laštovičková -
Mediální reprezentace vybraných gastronomických diskurzů v magazínu Apetit
Martin Bláha -
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném stravovacím zařízení
Kristýna DRYÁKOVÁ -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Marketingový výzkum
Eva Pešlová -
Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy
Lukáš Adamovic -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá