Budování brandu města Uherské Hradiště – Barbora Šebelová
Barbora Šebelová
Bakalářská práce
Budování brandu města Uherské Hradiště
Building brand of the city Uherské Hradiště
Anotace:
Tato práce se zabývá city brandingem, jakožto jedním z marketingových nástrojů. Pokusím se zde analyzovat funkční mechanismy komunikace konkrétního města na jihu Moravy, Uherského Hradiště. Teoretická část rozebírá terminologii spjatou se city brandingem, věnuje se vysvětlení jednotlivých užívaných pojmů ve snaze co možná nejpřesněji definovat jejich význam pro komplexní pochopení celé práce. Empirická …víceAbstract:
This thesis focuses on city branding, as one of the marketing tools. I will try to analyse working mechanisms of communication of particular city on South Moravia, Uherské Hradiště. The theoretical part analyses terminology connected to city branding, tries to explain used terms in order to exactly define their meaning for complex understanding of the whole work. Empirical part is then concentrated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Marie Hesková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Branding města Poděbrady
Jan ŠŤASTNÝ -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
Gaurav Ashok Pandit -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
22. 4. 2022
IS4u, I.
22. 4. 2022
IS4u, I.
22. 4. 2022