Bc. Marek Tesař
Master's thesis
Sport Marketing - Komunikace Jizerské 50
Sport Marketing - Communication of Sport Event
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je nastavení detailní komunikační strategie pro nejvý-znamnější lyžařský podnik v Čechách - Jizerská 50, která bude mít dlouhodobé využití. Komunikační strategie včetně jasné definice cílů pro jednotlivé fáze oslovení a vytipování nejvhodnějších komunikačních kanálů. Tato strategie je postavena na základě výsledků provedeného marketingové výzkumu na bázi účastníků …moreAbstract:
The main objective of this thesis is to develop the communication strategy for the largest cross-country ski race in the Czech Republic, the "Jizerská 50", which will have long-term use. This communication strategy contains clearly defined targets for all phases of dialogue with the target group and the most effective communication channels. This strategy is based on the results of massive marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tesař, Marek. Sport Marketing - Komunikace Jizerské 50. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy
Alžběta Václavů -
Komunikační strategie vybrané sportovní organizace
Jan Šetina -
Analýza marketingové a komunikační strategie sportovního centra
Anna Dohnalová -
Marketingová komunikační strategie vybraného sportovního klubu
Lukáš DOSTÁL -
Komunikační strategie sportovních událostí
Kateřina Suchanová -
Komunikační strategie vybraného sportovního klubu
Ladislav Láska -
Návrh marketingové komunikační strategie vybraného sportovního klubu
Daniel Patera -
Návrh komunikační strategie pro sportovní klub Karate Vision
Jiří Motejl