Robotická stavebnice jako prostředek pro rozvoj abstraktního myšlení žáků základní školy – Mgr. Jan BAŤKO
Mgr. Jan BAŤKO
Disertační práce
Robotická stavebnice jako prostředek pro rozvoj abstraktního myšlení žáků základní školy
Robotic Kit as a Means of Development of Abstract Thinking among Primary School Pupils
Anotace:
Disertační práce se věnuje oblasti edukační robotiky a využití robotických stavebnic ve vzdělávání. Jejím hlavním cílem bylo zjistit, jaký je aktuální stav výuky robotiky na základních školách v České republice a jak si žáci počínají při řešení úloh s robotickou stavebnicí. Za účelem naplnění hlavního cíle byly provedeny tři dílčí výzkumné studie. V první studii byly analyzovány státní kurikulární …víceAbstract:
This dissertation thesis is engaged in the field of educational robotics and the use of robotic kits in the education. Its main aim was to find out what the current condition of education of robotics in primary schools in the Czech Republic is like as well as how the students work during solving the tasks with robotic kits. To reach the main aim, three research studies were done. In the first study …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Michalík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAŤKO, Jan. Robotická stavebnice jako prostředek pro rozvoj abstraktního myšlení žáků základní školy. Plzeň, 2020. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Informatické myšlení v mateřské škole se zaměřením na robotické pomůcky
Petra Monhartová -
Rozvoj informatického myšlení pomocí robotických hraček na 1. stupni základních škol
Karolína Gasslerová -
Ozoboti jako prostředek pro rozvoj informatického myšlení
Jan MAJER -
Rozvoj informatického myšlení ve výuce na 1. stupni základních škol
Stephanie KUBEŠOVÁ -
Použití minirobota Ozobot s tabletem k rozvíjení informatického myšlení
Denisa ŠAFÁŘOVÁ -
Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch
Kamila SIKOROVÁ -
Vnímání důležitosti výuky algoritmizace a programování na základních školách
Miroslav ZEMAN -
JavaScript jako nástroj pro výuku algoritmizace a programování na 2. stupni ZŠ
František PEIKER