The emerging market of cosmetics for men - What are the adoption barriers? – Zuzana Orlichová
Zuzana Orlichová
Diplomová práce
The emerging market of cosmetics for men - What are the adoption barriers?
The emerging market of cosmetics for men: An investigation of consumer behavior in Czech republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat bariéry přijetí kosmetiky u českých mužů prostřednictvím průzkumu trhu a průzkumu chování spotřebitelů - jaký vztah mají muži ke kosmetice, proč používají některé kosmetické přípravky, zatímco jiné odmítají. Pokud jde o trh s kosmetikou pro muže, jsou zde překážky, které brání mužům v přijetí kosmetiky. Cílem této práce je odhalit, co spůsobuje tyto bariéry a popsat …víceAbstract:
The aim of this study is to describe adoption barriers emerging on the cosmetics for men market through market research and consumer behaviour exploration. The relationship men have with the cosmetics is not easy to understand, so the purpose of this study is to explore on what is based their relationship to cosmetics market - why some are ready to use cosmetics while other reject. Regarding market …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29886
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
- Vedoucí: Zuzana Chytková
- Oponent: Václav Stříteský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29886
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Helena Leszczynska -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Tomáš Saladiak -
Projektivní techniky v marketingové komunikaci
Kateřina Borovičková -
Focus Group v marketingovém výzkumu
Barbora Botheová -
Dopady udržateľnej produkcie potravín na konečného spotrebiteľa
Kristína Bánová -
Metody výzkumu trhu používané při inovaci nových produktů.
Kristina Hralová -
Muži jako oběti domácího násilí
Barbora Škachová -
Muži jako studenti a budoucí sociální pracovníci
Sandra Sontagová