Selbstevaluation im DaF-Unterricht – Bc. Jana Veličková
Bc. Jana Veličková
Diplomová práce
Selbstevaluation im DaF-Unterricht
Self-assesment in teaching and learning of German as a foreign language
Abstract:
The thesis „Self-assessment in teaching and learning German as a foreign language“ deals with often overlooked issue of a special type of teaching and learning evaluation when students are encouraged to evaluate their knowledge, abilities and skills themselves. In this context, evaluation is referred to as a competence with the overlap to the extracurricular areas of human life, which is, however, …víceAbstract:
Diplomová práce „Sebehodnocení ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka“ se zabývá často opomíjenou problematikou zvláštního typu hodnocení ve výuce, kdy jsou žáci vedeni k tomu, hodnotit si své vědomosti, schopnosti a dovednosti. V tomto kontextu je sebehodnocení zmiňováno jako kompetence s přesahem i do mimoškolních oblastí lidského života, kterou je však nutno si osvojit postupným nacvičováním …víceKlíčová slova
sebehodnocení Selbstevaluation Selbstbeurteilung autonomní učení autonomes Lernen funkce sebehodnocení Funktionen der Selbstevaluation faktory sebehodnocení Faktoren der Selbsteinschätzung typy sebehodnocení Typen der Selbstevaluation role učitele role žáka Rolle der Lernenden Rolle der Lehrenden typy hodnocení Bewertungstypen Evropské jazykové portfolio Europäisches Sprachenportfolio nástroje sebehodnocení Instrumente zur Selbstevaluation self-assessment Learner autonomy role of self-assessment self-assessment factors types of self-assessment teacher's role student's role types of evaluation European language portfolio self-assessment tools
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ikp7k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Europäisches Sprachenportfolio
Marie VALENTOVÁ -
European Language Portfolio in learning English in lower-secondary classes
Nikola Droznová -
Portfolio als Vorbereitungsinstrument zur Abiturprüfung in der Fertigkeit Sprechen
Iveta Pochobradská -
European language portfolio in practice
Kateřina Miczánová -
The European Language Portfolio: The New Tool for Assessment and Self-Assessment of Pupils
Zuzana Jouklová -
Evropské jazykové portfolio jako nástroj sebereflektivního hodnocení cizojazyčné kompetence
Alice Brychová -
ELEKTRONICKÉ PORTFOLIO JAKO NÁSTROJ ROZVOJE AUTONOMIE A JAZYKOVÝCH KOMPETENCÍ VYSOKOŠKOLSKÝCH STUDENTŮ VE VÝUCE ODBORNÉHO ANGLICKÉHO JAZYKA
Linda POSPÍŠILOVÁ -
Self-assessment of primary learners in English lessons
Simona Filipiová