Influencer marketing na sociální síti Instagram jako nástroj ovlivňování – Bc. Taťána KOLONIČNÁ
Bc. Taťána KOLONIČNÁ
Diplomová práce
Influencer marketing na sociální síti Instagram jako nástroj ovlivňování
Influencer marketing on social network Instagram as a tool of influencing
Anotace:
Tato práce se zabývá aktuálním tématem influencer marketing na Instagramu. Cílem práce bylo zjistit, jak respondenti hodnotí na pětibodové škále produkty, které propagují influencerky. V jednom případě jsme pracovali s tím, zda si danou propagaci respondent pamatuje, v druhém případě jsme se zaměřili na opačnou situaci, tedy že si propagaci nepamatuje. Snažili jsme se odhalit, jaké osobnostní dimenze …víceAbstract:
This work deals with a current topic of influencer marketing on social site Instagram. The aim of the work was to find out how respondents evaluate products that are promoted by influencers on a five-point scale. In first case we focused on situation with respondent remembering the promotion, on the other hand in the second case, we focused on respondent not remembering the promotion. We tried to reveal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Daniel Dostál, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLONIČNÁ, Taťána. Influencer marketing na sociální síti Instagram jako nástroj ovlivňování. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Vliv influencer marketingu na nákupní chování Generace Z
Veronika Rozsívalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva