Efektivita lekcí informační bezpečnosti pro 4. ročník ZŠ - srovnávací analýza – Bc. Jana Skládaná, DiS.
Bc. Jana Skládaná, DiS.
Diplomová práce
Efektivita lekcí informační bezpečnosti pro 4. ročník ZŠ - srovnávací analýza
Efectivity of information safety lessons for 4th class of the grammar school - comparation analysis
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá ověřením efektivity vzdělávacích lekcí na téma informační bezpečnost - bezpečná komunikace online a sdílení osobních informací na internetu pro žáky 4. ročníků základních škol. Vzdělávací program byl realizován v knihovnách. V rámci evaluačního výzkumu s využitím výzkumných nástrojů (smilesheet a test) jsou v diplomové práci porovnávány výsledky žáků ze tří různých …víceAbstract:
This Diploma thesis focuses on the verification of the effectiveness of educational lessons focusing on information safety – safe online communication and sharing of personal information on the Internet for 4th grade pupils of elementary schools. The educational program took place in libraries. Within the framework of the evaluation research utilizing research tools (a smile sheet and test), the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ootui/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 1. 2018
- Vedoucí: PhDr. Pavla Kovářová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Souček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání pro udržitelnost a jeho rozvoj v českých knihovnách v souvislosti s celorepublikovou komunikační kampaní v letech 2021-2022
Barbora Procházková -
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
Pavlína Liscová -
Otevřené vzdělávací zdroje a jejich využití v knihovnách z hlediska autorského práva
Hana Mikušová -
Knihovna jako vzdělávací prostředí na příkladu historické i současné praxe Studijní a vědecké knihovny v Hradci Králové
Kateřina Čížková -
Vzdělávací aktivity mediální gramotnosti seniorů v Knihovně Kroměřížska
Petra Lucassenová -
Knihovnické lekce pro žáky 1. stupně ZŠ na podporu inkluze lidí se smyslovým postižením do společnosti
Marta Tlamychová -
Příprava a realizace čtenářských lekcí pro 3. ročník ZŠ
Jitka HAMERNÍKOVÁ -
Židle. Projekt pro lekce výtvarné výchovy na 2. stupni ZŠ. (prakticko-teoretická práce)
Sandra HARAZINOVÁ