Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení – Bc. Pavla Baťhová
Bc. Pavla Baťhová
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení
Integrated marketing communication as a new form of communication coverage effectiveness
Anotace:
Diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací jako novou formou efektivity komunikačního působení. Teoretická část práce se věnuje podstatě a důležitosti integrované marketingové komunikace s důrazem na míru její efektivity. Popsána jsou východiska integrované marketingové komunikace a nástroje marketingové komunikace. Dále jsou analyzovány trendy ve společnosti vyvolávající potřebu …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the integrated marketing communication as a new form of communication coverage effectiveness. Theoretical part of the thesis focuses on the importance of integrated marketing communication and puts an emphasis on the level of its efficiency. Basic integrated marketing and communication tools are described and societal trends underlying the need for integration as well …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cjnvm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček