Mgr. Lenka CHOCHOLÁČOVÁ

Diplomová práce

Distribuční cesty firmy W linie a v nich použitých komunikačních prostředků

The channels of distribution of the W linie and in them used communication media.
Anotace:
Úvod práce zahrnuje stručnou teorii marketingového mixu se zaměřením na distribuci. Obsahem práce je analyzovat současný stav distribučních cest firmy W linie a v nich využitých komunikačních prostředků. Návrh a doporučení vhodné franchisingové distribuční cesty na základě zjištěných informací. Jsou stanoveny podmínky pro správné využití franchisee pro firmu W linie.
Abstract:
The beginning of this work contains a brief theory of marketing mix which is focused on distribution. The aim of this work is to analyse the current situation of distribution ways of W linie company and comunicative means used there; to propose and recomend the suitable franchising distribution way according to uncovered information. The conditions are set by a franchisor for W linie company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor: 7546

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHOCHOLÁČOVÁ, Lenka. Distribuční cesty firmy W linie a v nich použitých komunikačních prostředků. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace