Ing. Alena Rynešová

Bachelor's thesis

Využití médií k podpoře prodeje - tištěná, elektronická

Usage media to support sales - printed, electronic
Abstract:
Abstrakt Ve své bakalářské práci porovnávám elektronická a tištěná média. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnuji marketingu, podpoře prodeje, reklamě a dále analyzuji druhy médií, ve kterých se reklama vyskytuje. Tím zkoumám vliv reklamy na společnost. Prakticko-aplikační část informuje o možných typech výzkumu a věnuje se dotazníkovému šetření …more
Abstract:
Abstract In my bachelor thesis I Compaq electronic with printed media. The work is divided into two parts, namely on theoretical and practical one. In theoretical parts I devote to marketing, sale support, advertisement and further I analyze the types of media, where an advertisement occurs. In this way I inquire the impact of advertising on society. The practical-application part informs about the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Anna Kočová
  • Reader: Ing. Antonín Kotrbatý

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní