Ing. Anastasiya Zubok

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace VŠFS jako nástroj posílení vztahů se zákazníky

Integrated marketing communications VŠFS as a tool to strengthen customer relationships
Anotace:
Diplomová práce charakterizuje pojem integrovaná marketingové komunikace a její aplikaci v praxi. Teoretická část popisuje historii rozvoje marketingové komunikace a pojmu integrovaná marketingové komunikace, představuje hlavní teoretické základy tohoto pojmu, hlavní prostředky komunikace, popisuje vlastnosti marketingové komunikace, marketingového mixu ve vysokoškolském prostředí. Praktická část je …více
Abstract:
The thesis covers the concept of integrated marketing communication and its practical application. Theoretical part describes the history of marketing communication and the concept of integrated marketing communication, introduces the major theoretical foundation of the concept, the main means of communication, characteristics of marketing communication in services. The practical part is based on a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní