Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr – Sayanti Shaw
Sayanti Shaw
Disertační práce
Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr
nfluence of Cognitive Factors on Consumers' Price Fairness Perceptions, Behavioural Loyalty, and Purchase Intention
Abstract:
Fair pricing is a standard expectation from consumers' side; they are particularly sensitive toward unacceptable/unfair price increases. Also, perceived price fairness is important to firms because it is connected with several negative as well as positive consequences, including willingness to pay, purchase intentions, complaint behaviour, viva voce, switching propensity, brand attitudes-relationships …víceAbstract:
Spravedlivé ceny jsou standardním očekáváním ze strany spotřebitelů; zákazníci jsou obzvláště citliví na zvýšení ceny, kterou považují za nespravedlivou nebo nepřijatelnou. Jaké je vnímání spravedlivě stanovené ceny důležité rovněž pro marketéry a manažery, protože je spojeno s různými negativními a pozitivními výsledky, včetně ochoty cenu zaplatit, dále nákupními záměry, chováním při podávání stížností …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHAW, Sayanti. \textit{Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/miatm2/.
Jak správně citovat práci
Shaw, Sayanti. Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr. Zlín, 2023. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal -
Analýza nákupního chování na trhu parfémů
Daniela Krčová -
Příčiny růstu cen energií
Jakub Blažek -
Vývoj a příčiny růstu cen energií v České republice
Nikola Kučerová -
Vývoj příjmů z Airbnb v souvislosti s vývojem cen dlouhodobého nájemného v Praze v letech 2014 – 2019
Milada Ďačenková -
Analýza vývoje cen rezidenčních nemovitostí v České republice v období 2007-2019 se zaměřením na hlavní město Prahu
Patrik Burda -
Vliv dojezdové vzdálenosti od Brna na vývoj cen na trhu nemovitostí za období 2014 až 2020
Karolína Hynštová -
Nafouknutí bubliny cen nemovitostí v Praze v letech 2015-2019 a její možný vliv na ekonomiku České republiky
Jan Hašpl