Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr – Sayanti Shaw
Sayanti Shaw
Doctoral thesis
Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr
nfluence of Cognitive Factors on Consumers' Price Fairness Perceptions, Behavioural Loyalty, and Purchase Intention
Abstract:
Fair pricing is a standard expectation from consumers' side; they are particularly sensitive toward unacceptable/unfair price increases. Also, perceived price fairness is important to firms because it is connected with several negative as well as positive consequences, including willingness to pay, purchase intentions, complaint behaviour, viva voce, switching propensity, brand attitudes-relationships …moreAbstract:
Spravedlivé ceny jsou standardním očekáváním ze strany spotřebitelů; zákazníci jsou obzvláště citliví na zvýšení ceny, kterou považují za nespravedlivou nebo nepřijatelnou. Jaké je vnímání spravedlivě stanovené ceny důležité rovněž pro marketéry a manažery, protože je spojeno s různými negativními a pozitivními výsledky, včetně ochoty cenu zaplatit, dále nákupními záměry, chováním při podávání stížností …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 2. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 9. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SHAW, Sayanti. \textit{Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/miatm2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Shaw, Sayanti. Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr. Zlín, 2023. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal -
Analýza nákupního chování na trhu parfémů
Daniela Krčová -
Příčiny růstu cen energií
Jakub Blažek -
Vývoj a příčiny růstu cen energií v České republice
Nikola Kučerová -
Vývoj příjmů z Airbnb v souvislosti s vývojem cen dlouhodobého nájemného v Praze v letech 2014 – 2019
Milada Ďačenková -
Analýza makroekonomických faktorů ovlivňující růst cen bytů v České republice v letech 2011 - 2021
Michaela Matysová -
Ekonomická analýza vývoje cen nemovitostí v ČR v období let 2000 – 2020
Jan Kaňka -
Analýza vývoje cen rezidenčních nemovitostí v České republice v období 2007-2019 se zaměřením na hlavní město Prahu
Patrik Burda