Ing. Martin Hudák

Bakalářská práce

Účinnosti marketingové kampaně letních olympijských her v Londýně

Effectiveness of marketing campaign from Summer Olympic Games in London
Abstract:
The subject of my thesis is to compare the effectiveness of advertising campaigns of the summer Olympics in London. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is familiar with the general characteristics of the Olympics their history and symbols. As well as the theory of sponsorship and sponsorship of the Olympics in London, Beijing and Athens. The practical part …více
Abstract:
Predmetom mojej bakalárskej práce je porovnanie účinnosti reklamných kampaní z letných olympijských hier v Londýne. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sa oboznámujem so všeobecnou charakteristikou olympijských hier, ich históriou a symbolmi. Rovnako ako aj s teóriou sponzoringu a sponzoringom na olympijských hrách v Londýne, Pekingu a Aténach. Praktická časť je zameraná …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace