Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let – Bc. Radka Nečasová
Bc. Radka Nečasová
Diplomová práce
Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
Marketing Mix for the Target Group of Mothers with Children under 3 Years
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na cílovou skupinu matek s dětmi ve věku od narození do tří let. Hlavním cílem práce je navrhnout efektivní marketingový mix novému produktu při uvedení na cílový trh. V teoretické části autorka stručně definuje klíčové prvky strategické-ho marketingu a jednotlivé složky marketingového mixu a zpracovává rešerši literatury pojednávající o této problematice. V praktické části …víceAbstract:
This thesis is aimed at mothers with children aged from birth to three years. The main goal of this work is to design an effective marketing mix for the new product introduction to the target market. In the theoretical part, the author briefly defines the key elements of strategic marketing and individual components of the marketing mix and prepares a literature dea-ling with this issue. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zveřejnit od: 18. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEČASOVÁ, Radka. \textit{Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let} Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/mieeej/. [cit. 2024-03-29].
Jak správně citovat práci
Nečasová, Radka. Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální rodičovství: nová média ve výchově dětí ve věku 0-5 let
Eva Šmardová -
Sport a pohybová aktivita dětí ve věku 10 a 11 let na venkově a ve městě
Markéta Šikulová -
Úroveň individuálního tělesného rozvoje dětí ve věku 12 a 13 let na venkově a ve městě
Martina Dyrcová -
Sledování výkonnosti dětí ve věku 3–15 let ve vybraných atletických disciplínách
Tereza Součková -
Motorické dovednosti předškolních dětí ve věku 5 až 7 let ve vztahu k věku, pohlaví, kognitivní úrovni a účasti na organizovaných pohybových aktivitách
Ivana DJORDJEVIĆ -
Výskyt zranění ve fotbale u dětí ve věku 12 až 15 let
Radim KOŘENÝ -
Názor rodičů na využívání digitálních technologií ve výchově dítěte ve věku do šesti let
Jolana Svadbíková -
Problematika volnočasových pohybových aktivit u dětí ve věku od 6 - 11 let ve městě Strakonice
Tereza PLECHATÁ