Vytvoření maloobchodních sítí prodejen se zaměřením na Hi-Fi, styling a tuning – Bc. Jiří Pokorný
Bc. Jiří Pokorný
Master's thesis
Vytvoření maloobchodních sítí prodejen se zaměřením na Hi-Fi, styling a tuning
Formation of retail network with i view to Hi.Fi, styling a tuning
Abstract:
Předmětem diplomové práce je provést analýzu všech potřebných kroků vedoucích k tvorbě prosperujících maloobchodních sítí prodejen se zaměřením na Hi-Fi, styling a tuning na tuzemském trhu. Navrhnout dílčí cíle, strategie a postupy. Provést analýzu marketingového mixu, analýzu konkurence a zákazníků. Tato práce má být přínosem v rámci prosperity firmy Autodax CZ, s. r. o. tak, aby posilovala své postavení …moreAbstract:
The subject of this dissertation is to provide analysis of all necessary steps for creating a prosperous home trade retail network oriented on sales of Hi-Fi, styling and tuning. To outline partial goals, strategist and procedures. To create marketing mix analysis as well as an analysis of competition and customers. This work aims to be of benefit for company Autodax CZ, s. r. o. to strengthen its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2009
Identifier:
https://is.sting.cz/th/dyu2a/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 9. 2009
- Supervisor: Ing. Stanislav Krejčí
- Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová