Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford – Bc. Erik Dudek, DiS.
Bc. Erik Dudek, DiS.
Diplomová práce
Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford
Consumer Behaviour of Ford Customers
Anotace:
Tématem diplomové práce je analýza hlavních faktorů, které ovlivňují nákupní rozhodování majitelů vozidel značky Ford. Teoretická část práce vymezuje stěžejní pojmy daného téma-tu jako jsou značka, řízení značky, nákupní chování a marketingový výzkum. Praktická část se zabývá samotnou historií značky Ford, její hodnotou a strategii a analyzuje data zjištěná z primárního i sekundárního výzkumu. V projektové …víceAbstract:
The theme of this diploma thesis is the analysis of the main factors influencing the purchasing behavior of the owners of Ford vehicles. The theoretical part of the thesis defines the key concepts of a given topic, such as brand, brand management, purchasing behavior and marketing research. The practical part deals with the history of Ford brand, its value and strategy, and analyzes data from primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dudek, Erik. Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemie COVID-19 na automobilový průmysl v ČR na příkladu společnosti ŠKODA AUTO, a.s.
Karyna Gontarenko -
Nákupní proces v automobilovém průmyslu
Lenka Šnajdrová -
Nákupní rozhodování zákazníků značky Hyundai
Michal Jánošík -
Analýza akcií Ford Motor Company pro investiční rozhodování
Matěj Rosulek -
Komunikační strategie značky Ford
Rostislav Petr -
Budování a prezentace značky souboru nového cirkusu Losers Cirque Company
Petra Filsaková -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Employer branding of a global company operating in the CR
Kristina Baraćová