Lukáš Beran

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy

Company marketing strategy
Anotácia:
Tato BP práce se zaměřuje na analýzu marketingového prostředí společnosti Tekma s cílem navrhnout systém konkurenceschopných podnikových marketingových nástrojů. Teoretická část popisuje a vysvětluje koncepty, které s danou problematikou souvisí. Začátek praktické části je věnován představením zkoumaného subjektu a charakterizuje jeho činnost. Následuje zkoumání mikroprostředí a makroprostředí, v nichž …viac
Abstract:
This BP thesis focuses on the analysis of Tekma's marketing environment in order to design a system of competitive corporate marketing tools. The theoretical part describes and explains the concepts related to this issue. The beginning of the practical part is devoted to the introduction of the studied company and characterizes its activities. This is followed by an examination of the micro and macro …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Jitka Meňházová, Ph.D.
  • Oponent: Pavel Haninec, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakulta