Porovnání znalostí fyzicko-geografických hazardů žáků 6. a 9. tříd – Tomáš NOVÝ
Tomáš NOVÝ
Bakalářská práce
Porovnání znalostí fyzicko-geografických hazardů žáků 6. a 9. tříd
Comparison of knowledge of physical geographic hazards of pupils in 6 and 9 classes
Anotace:
Geografie, jako jeden z předmětů na školách v České republice i jinde ve světě, je předmětem, který se zabývá přírodou, krajinou, vztahy v ní, lidskou činností apod. I přes tak rozsáhlá a zajímavá témata se však mezi žáky netěší velké oblibě. Tato práce shrnuje základní znalosti z vybraného tématu geografie, a to geografických hazardů, tedy přírodních katastrof, které dnes a denně ovlivňují náš život …víceAbstract:
Geography, as one of the subjects in schools in the Czech Republic and elsewhere in the world, is a subject that deals with nature, landscape, relations in it, human activity, etc. Despite such extensive and interesting topics, however, it is not very popular among students. This work summarizes the basic knowledge of a selected topic of geography, namely geographical hazards, i.e. natural disasters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. RNDr. Pavel Mentlík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÝ, Tomáš. Porovnání znalostí fyzicko-geografických hazardů žáků 6. a 9. tříd. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Geografie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Regionálně-geografická diferenciace hazardu v ČR
David Fiedor -
Kvantifikace ohrožení dopravní infrastruktury přírodními hazardy
Jana CHRUDIMSKÁ -
Zeměpis v pohybu - možnosti integrované výuky vzdělávacích oborů zeměpis a tělesná výchova (s praktickým zacílením na učební plán ŠVP Gymnázia, Prachatice, Zlatá stezka 137)
Dominik KIŠ -
Kartografie mysli: vstupní představy vybraného ročníku studujících Zeměpis se zaměřením na vzdělávání na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity
Kristýna Ševčíková -
Zásobník aktivit pro volitelný předmět Regionální zeměpis
Mariana Hájková -
Obsahové návaznosti tématu Počasí a podnebí v předmětu zeměpis.
Klára Životská -
Problematika mezipředmětových vztahů přírodopis - zeměpis - fyzika ve výuce tématu role vegetace v koloběhu vody v krajině na ZŠ z pohledu studentů učitelství přírodopisu pro ZŠ
Veronika RAJTMAJEROVÁ -
Implementace tematické deskové/karetní hry do předmětu geografie/zeměpis na základních školách
Tomáš NOVÝ