Vizuální komunikace uměleckých festivalů a kulturních akcí – Bc. Karolína Kostková
Bc. Karolína Kostková
Master's thesis
Vizuální komunikace uměleckých festivalů a kulturních akcí
Visual communication of art festivals and cultural events
Anotácia:
Diplomová práce zkoumá vizuální komunikaci vybraných uměleckých festivalů a kulturních akcí v České republice i v zahraničí. Sleduje, jakými prostředky grafického designu amarketingové komunikace je vizuální identita těchto festivalů budována. Součástí diplomové práce je rovněž návrh řešení vizuální identity Signal Festivalu pro rok 2023 a jeho využití na jednotlivých formátech marketingové komunikace …viacAbstract:
The diploma thesis examines the visual communication of selected art festivals and cultural events in the Czech Republic and abroad. It explores how graphic design and marketing communication build these festivals' visual identity. The thesis also includes a proposal for a visual identity solution for Signal Festival 2023 and its use in various formats of marketing communication.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kostková, Karolína. Vizuální komunikace uměleckých festivalů a kulturních akcí . Zlín, 2023. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Arts Management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Návrh opatření na podporu vizuální komunikace vybraných měst v České republice
Vitaliia Kostrytska -
Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Miriam Dušková -
Vizuální a marketingová komunikace subjektu v gastro segmentu
Pavel Štutzbart -
Značka, vizuální a marketingová komunikace ubytovacího zařízení hotelového typu
Pavla Veverková -
Vizuální styl a marketingová komunikace turistické oblasti Teplicka
Tereza Smitková -
Marketingové komunikace a vizuální prezentace - festival Lustr
Tereza Růžičková -
Vizuální marketingová komunikace v obchodní činnosti
Štěpánka Dujková