Veronika Nevřivová

Bakalářská práce

Loajalita zakazníků společnosti Dm-drogerie markt

Customer loyalty Dm-drogerie markt
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá loajalitou zákazníka a její význam pro společnost dm. Cílem bakalářské práce je zjistit, jestli jsou zákazníci Dm drogerie markt loajální a z jakého důvodu. Pro vypracování teoretické části práce byla provedena literární rešerše zabývajícím se tématem marketingové strategie, míry loajality, věrnostního programu a marketingového výzkumu. V praktické části je detailně …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with customer loyalty and its importance for the dm drugstore. The bachelor thesis aims to find out whether dm's customers are loyal and for what reason. For the elaboration of the theoretical part of the work, a literature review was conducted with topics of marketing strategy, loyalty level, loyalty program, and marketing research. The practical part describes in detail …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82686

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod