Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India – Shubham Prakash
Shubham Prakash
Diplomová práce
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Abstract:
Consumer behaviour analysis is a prominent field of study in the marketing world to study the reasons why consumers act in a particular manner in a certain set of circumstances. This study gives the marketers an idea about the triggers that influence product purchases and ultimately the bottom lines of the company. Advertising and sales promotions activities of the organisations are the elements of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Hamza Abaci -
The Effect of Valence Message Framing on the Continued Influence Effect.
Shanna Bank -
Vliv Age Effect ve vybraných sportech
Michal Bozděch -
The Influence of Populism in North American Politics and its Impact on Liberal Democracy
Landon James Redelbach -
Age Effect ve sportu (WJTF 2012 - 2016)
Tomáš Kotlaba
Název
Vložil
Vloženo
Práva