Lucie Mikšovská
Bachelor's thesis
Cílový spotřebitel rybí restaurace
The target consumer of the fish restaurant
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá segmentací trhu pro nově vzniklý rybí fastfood MICHAEL'S. První část práce se zabývá představením fastfoodové restaurace MICHAEL'S, historií vzniku restaurace a celkovým podnikatelským plánem. Ve druhé části je představena teoretická část potřebná pro segmentaci trhu a její možná aplikace na konkrétní segmentaci pro rybí fastfood. Ve třetí části je zpracován teoretický …moreAbstract:
The thesis is about market segmentation for the new type of the fastfood restaurant MICHAEL'S. The first part is introducing restaurant MICHAEL'S, its history and is introducing the business plan. The second part of thesis is focused on the theoretically process of segmentation which is needed for concrete segmentation of the fish fastfood. The rest of the thesis is dedicated to the theoretical project …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 1. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21295
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2010
- Supervisor: Hilda Bártová
- Reader: Jitka Černá
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21295
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Segmentace na trhu bezlepkových potravin
Tereza Fendrychová -
Segmentace spotřebitelů esportu v České republice
Lucie Červená -
Segmentace spotřebitelů na trhu potravin
Pavlína Pechová -
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
Lucie Waliszewská -
Příjmová segmentace spotřebitelů na trhu nemovitostí
Natálie Krčmová -
Segmentace spotřebitelek na trhu udržitelné kosmetiky
Eva Bendová -
Segmentace trhu zdravého stravování
Eldar Irzhanov -
Segmentace trhu dětské výživy
Daniela Hrůzová