Úroveň emoční inteligence u studentů oboru sociální pedagogika – Bc. Andrea Koželová
Bc. Andrea Koželová
Master's thesis
Úroveň emoční inteligence u studentů oboru sociální pedagogika
The Level of Emotional Intelligence of Students of Social Pedagogy
Abstract:
Práce se zaměřuje na zjištění úrovně emoční inteligence u studentů oboru sociální pedagogika. Teoretická část se zabývá definováním emoční inteligence, charakteristikou sociálního pedagoga a možnostmi rozvoje emočních kompetencí. Praktická část je realizována formou kvantitativního výzkumu. Data jsou získána prostřednictvím standardizovaného dotazníku zaměřeného na rysovou emoční inteligenci (Trait …moreAbstract:
The work focuses on finding out of level of emotional intelligence of students of Social Pedagogy. The theoretical part occupies with defining of emotional intelligence, the characteristic of social pedagogue and possibilities of development of emotional competences. The practical part is realized by quantitative research. Data are obtained by through a standardized questionnaire focused on trait emotional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Helena Skarupská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŽELOVÁ, Andrea. \textit{Úroveň emoční inteligence u studentů oboru sociální pedagogika}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2017. Available from: https://theses.cz/id/mk2w4g/. [citováno 2024-04-24]
The right form of listing the thesis as a source quoted
Koželová, Andrea. Úroveň emoční inteligence u studentů oboru sociální pedagogika. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Sourozenecké vztahy v kontextu emoční inteligence
Martina Adamcová -
Spolupráce mateřské školy a rodiny při rozvoji emoční inteligence dítěte
Karolína Benešová -
Spolupráce mateřské školy a rodiny při rozvoji emoční inteligence dítěte
Radka Vondrušková -
Vztah emoční inteligence, osobní pohody a vybraných proměnných u nelékařských zdravotnických pracovníků
Klára Šiková -
Emoční inteligence a ego-obranné mechanismy u pachatelů trestné činnosti
Jana Horáková -
Emoční inteligence a klima školní třídy
Helena Zelníčková -
Rozvoj pozitivního sebepojetí a emoční inteligence dětí z dětského domova intervencí zážitkově-pedagogických aktivit
Magdalena Jarošová -
Emoční inteligence v předškolním vzdělávání
Nikola Chládková