Duc Le Anh

Diplomová práce

Marketingová komunikace vybrané společnosti

Marketing communication of a chosen company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh konkrétních marketingových doporučení a kroků, které povedou ke zlepšení marketingové a komunikační strategie vybraných instantních produktů společnosti, a tedy i jejich postavení na trhu oproti konkurenci a také kladnějšímu vnímání těchto produktů ze strany spotřebitelů. Praktická část práce obsahuje analýzu trhnu instantních pokrmů, současného fungování značky …více
Abstract:
The goal of this thesis is to present specific marketing suggestions and steps, that will lead to improvement of marketing communication strategy of specific instant food products of a company, and so their position on the market against the competition and a better consumer perception of the products. Practical part of this thesis consists of market analysis of instant foods, communication of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2021
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Lukáš Fochler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82076