Jana Kaliánková

Master's thesis

The influence of psychological and ethical aspects of advertising on human psyche

Vliv psychologických a etických aspektů reklamy na psychiku člověka
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na výzkum vlivu psychologických a etických aspektů reklamy na psychiku člověka. V teoretické části seznamuje čtenáře s tím, jak psychologie přispívá k tvorbě účinné reklamy, popisuje jednotlivé formy reklamy a psychologickou teorii motivace. Stěžejním tématem této části je etika v reklamách, etická samoregulaci reklamy, je zde také vymezena úloha Etického kodexu. Cílem …viac
Abstract:
This diploma thesis aims to explore the influence of psychological and ethical aspects of advertising on human psyche. In the theoretical part is its reader informed about the contribution of psychology to the creation of effective advertising., there are described the forms of advertising and the psychological theories of motivation. Ethics in advertising, advertising, self-regulation and the Code …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
  • Vedúci: Zuzana Hubinková
  • Oponent: Eva Jarošová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25473