Vloging jak nástroj pro budování značky z pohledu firem – Michaela Krňáková
Michaela Krňáková
Bachelor's thesis
Vloging jak nástroj pro budování značky z pohledu firem
Vlogging as Tool for Building a Brand from Company's Perspective.
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání vlivu vlogingu na úspěšnost komunikace znač-ky. První část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů, které jsou užívány v další části práce. Mezi hlavní pojmy patří značka, vloger (Youtuber) a formát propagace značky vloging. Praktická část obsahuje nejprve sekundární analýzu dat získaných z kvalitativního rozhovoru vlivu vlogingu na pozici značky, při …moreAbstract:
The Bachelor thesis focuses on exploring overall influence of vlogging on a success of a business brand communication and growth. In the first part, the author explains the basic terminology used, in particular the business brand, the vlogger (Youtuber), and the forms of brand publicity via the tools of vlogging. The main part of the thesis explores and analyses secondary data gathered from the qualita …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRŇÁKOVÁ, Michaela. \textit{Vloging jak nástroj pro budování značky z pohledu firem}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/mkidr8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krňáková, Michaela. Vloging jak nástroj pro budování značky z pohledu firem. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
Nela Luňáková -
Využití sociálních síti v budování značky soukromé galerie
Yana Gonchar -
Marketing na sociálních sítích – budování osobní značky
Adam Hanka -
Využití sociálních sítí pro budování značky a zvýšení prodeje
Tomáš Müller -
Budování značky na sociálních sítích
Denisa Schwanová -
Budování značky na sociálních sítích
Tomáš Symerský