Přístupy k žákům s oslabením kognitivního výkonu na středních školách – Bc. Aneta Bařinková
Bc. Aneta Bařinková
Diplomová práce
Přístupy k žákům s oslabením kognitivního výkonu na středních školách
Approaches to pupils with cognitive disadvantage at the Secondary schools
Anotace:
Diplomová práce zkoumá přístupy k žákům s oslabením kognitivního výkonu na středních školách. Zabývá se podrobnou charakteristikou těchto žáků a poukazuje na další přidružené poruchy. Konkrétně se jedná o poruchy učení v širším smyslu, poruchy chování a narušené komunikační schopnosti. Teoretická část dále popisuje diagnostiku a poradenství žáků s oslabením kognitivního výkonu a s tím související jejich …víceAbstract:
This diploma thesis explores approaches of pupils with cognitive disadvantage on secondary schools. It deals with detailed characterization of these pupils and refers to other affiliated disorders. Particularly, the issue concentrates on learning difificulties by extension, behavioral disorders, and speech disorders. The theoretical part delineates diagnostics and consulting for pupils with cognitive …víceKlíčová slova
Žák s oslavením kognitivního výkonu přístupy střední škola poruchy učení v širším smyslu poruchy chování narušené komunikační schopnosti diagnostika poradenství profesní aspirace Žák s oslabením kognitivního výkonu pupils with cognitive disadvantage secondary schools learning disabilities by extension behavioral disorders speech disorders diagnostics consulting vocational aspirations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vckaw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Žák s oslabením kognitivního výkonu s přihlédnutím k výuce českého jazyka
Lenka HORNÍKOVÁ -
Výuka anglického jazyka v 1. ročníku základní školy se zohledněním speciálních vzdělávacích potřeb u žáků s oslabením kognitivního výkonu
Kateřina KLUSOŇOVÁ -
Pedagogická intervence u žáků s dílčím oslabením a ohrožením školní neúspěšností na prvním stupni základní školy
Jitka KREJČÍKOVÁ -
Žák s oslabením kognitivního výkonu s přihlédnutím k výuce českého jazyka
Lenka HORNÍKOVÁ -
Výuka anglického jazyka v 1. ročníku základní školy se zohledněním speciálních vzdělávacích potřeb u žáků s oslabením kognitivního výkonu
Kateřina KLUSOŇOVÁ -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Materiály k diagnostice narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku
Kateřina Křižanová -
Využití vybraných mobilních aplikací jako prevence narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku
Eliška Kudrnová