Podnikatelský plán rozvoje společnosti Golf Hrádek, s.r.o. – Petr Makovský
Petr Makovský
Diplomová práce
Podnikatelský plán rozvoje společnosti Golf Hrádek, s.r.o.
Business plan of following development of Golf Hrádek, s.r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je ohodnotit postavení společnosti Golf Hrádek, s.r.o. na trhu golfových služeb, představit doporučení v oblasti budoucích investic, jak v oblasti kratšího, ale především dlouhého časového horizontu. Pro analýzu mikrookolí byl použitý Porterův model Pěti sil, SWOT analýza, analýza kriteriální matice. Výsledkem je zjištění, že společnosti se podařilo pevně umístit na trhu a získat …víceAbstract:
The aim of diploma thesis is to evaluate the position of a small company offering services in a golf courses market. Following aims are to show reference both in short run investments and strategic investments. The main tools used in the document are the Porter's five forces, the SWOT analysis, and the analysis of criterions matrix. The output of the diploma statement is that the small company is strongly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13302
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedoucí: Jaromír Veber
- Oponent: Jiří Stránský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13302
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Asset Pricing in Emerging Markets
Tamara Ajrapetova -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Business model
Hynek Bačík -
Detection of Issues in Drivers of Customer Perceived Value in the Software Business
Martin Michalik