Sleva jako marketingový nástroj v současné době – dopady tohoto stavu na firmy a možnosti pro změnu – Roman Pupkov
Roman Pupkov
Diplomová práce
Sleva jako marketingový nástroj v současné době – dopady tohoto stavu na firmy a možnosti pro změnu
Discount as a basic marketing tool at present - the impact of discount on firms and possibility of its changing
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, zda je v dnešní době sleva efektivním marketingovým nástrojem odhalit dopady tohoto stavu na firmy a navrhnout možnosti pro změnu. V rámci vypracování diplomové práce na problematiku slevových portálu jsem nahlížel ze strany jak slevových serverů, tak i z druhé strany přínos slevových nabídek i pro samotné podnikatele v cestovním ruchu. K dosažení naplnění cíle práce …víceAbstract:
The goal of this thesis is to find out whether a discount is an effective marketing tool, to define impacts of a discount on companies and to suggest ways of its i mproving. While writing my master's thesis about flash sales problems I revealed that both flash sales and discount servers supply benefits to businessmen with discount offers in tourism. To achieve a goal fulfillment I've chosen two hypothesises …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12676/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
- Vedoucí: Ing. Eva Klánová
- Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PUPKOV, Roman. \textit{Sleva jako marketingový nástroj v současné době – dopady tohoto stavu na firmy a možnosti pro změnu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/mkjl38/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomie slevových kupónů
Veronika Boušková -
Využitie nástrojov online marketingu v oblasti luxusných značiek
Natália Drozdová -
Effect of the Market Demand on the Firm's profit
Jahongir Kamarov -
The global semiconductor shortage crisis – Why the high demand isn’t met by supply, a sign of a bigger crisis or a standalone issue?
Martin Bok -
Audit procesu demand planning ve vybrané firmě
Ina Hurskaya -
Tvorba dokumentů fiktivního obchodního případu (poptávka, nabídka, kupní smlouva)
Lucie KUBIŠOVÁ -
The Impact of Coffee Demand on its Production
Tomáš Nossek -
Nabídka a poptávka v životním pojištění
Jiří Suchopár