Sleva jako marketingový nástroj v současné době – dopady tohoto stavu na firmy a možnosti pro změnu – Roman Pupkov
Roman Pupkov
Master's thesis
Sleva jako marketingový nástroj v současné době – dopady tohoto stavu na firmy a možnosti pro změnu
Discount as a basic marketing tool at present - the impact of discount on firms and possibility of its changing
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjistit, zda je v dnešní době sleva efektivním marketingovým nástrojem odhalit dopady tohoto stavu na firmy a navrhnout možnosti pro změnu. V rámci vypracování diplomové práce na problematiku slevových portálu jsem nahlížel ze strany jak slevových serverů, tak i z druhé strany přínos slevových nabídek i pro samotné podnikatele v cestovním ruchu. K dosažení naplnění cíle práce …moreAbstract:
The goal of this thesis is to find out whether a discount is an effective marketing tool, to define impacts of a discount on companies and to suggest ways of its i mproving. While writing my master's thesis about flash sales problems I revealed that both flash sales and discount servers supply benefits to businessmen with discount offers in tourism. To achieve a goal fulfillment I've chosen two hypothesises …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12676/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 1. 2014
- Supervisor: Ing. Eva Klánová
- Reader: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PUPKOV, Roman. \textit{Sleva jako marketingový nástroj v současné době – dopady tohoto stavu na firmy a možnosti pro změnu}. Online. Master's thesis. Praha: University College Prague. 2013. Available from: https://theses.cz/id/mkjl38/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Ekonomie slevových kupónů
Veronika Boušková -
Využitie nástrojov online marketingu v oblasti luxusných značiek
Natália Drozdová -
Effect of the Market Demand on the Firm's profit
Jahongir Kamarov -
Audit procesu demand planning ve vybrané firmě
Ina Hurskaya -
The global semiconductor shortage crisis – Why the high demand isn’t met by supply, a sign of a bigger crisis or a standalone issue?
Martin Bok -
The Impact of Coffee Demand on its Production
Tomáš Nossek -
Tvorba dokumentů fiktivního obchodního případu (poptávka, nabídka, kupní smlouva)
Lucie KUBIŠOVÁ -
Nabídka a poptávka v životním pojištění
Jiří Suchopár