Roman Pupkov

Diplomová práce

Sleva jako marketingový nástroj v současné době – dopady tohoto stavu na firmy a možnosti pro změnu

Discount as a basic marketing tool at present - the impact of discount on firms and possibility of its changing
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, zda je v dnešní době sleva efektivním marketingovým nástrojem odhalit dopady tohoto stavu na firmy a navrhnout možnosti pro změnu. V rámci vypracování diplomové práce na problematiku slevových portálu jsem nahlížel ze strany jak slevových serverů, tak i z druhé strany přínos slevových nabídek i pro samotné podnikatele v cestovním ruchu. K dosažení naplnění cíle práce …více
Abstract:
The goal of this thesis is to find out whether a discount is an effective marketing tool, to define impacts of a discount on companies and to suggest ways of its i mproving. While writing my master's thesis about flash sales problems I revealed that both flash sales and discount servers supply benefits to businessmen with discount offers in tourism. To achieve a goal fulfillment I've chosen two hypothesises …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
  • Vedoucí: Ing. Eva Klánová
  • Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze