Marketingová komunikace vybraných agentur Organizace Spojených Národů v českých médiích – Ing. Alžběta Oborná
Ing. Alžběta Oborná
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybraných agentur Organizace Spojených Národů v českých médiích
Marketing Communication of Selected Agencies of Organization of United Nations in Czech Media
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci neziskových organizací se zaměřením na marketingovou kampaň mezinárodního dětského fondu UNICEF Adoptuj panenku a zachráníš dítě. V rámci kapitol se zaměřuje také na postavení a funkci fondu UNICEF na poli sociálního marketingu v rámci jeho vzniku a vývoje. Projekt je analyzován podle jeho mediálních nástrojů. Dále jsou rozebrána obecná východiska …víceAbstract:
This thesis focuses on promotion non-profit organization focusing on international marketing campaign Children's Fund UNICEF Adopt a Doll and Save a child. The chapters also focuses on the position and fuction of UNICEF in the field os social marketing in origin and evolution. The project is analyzed according to media tools. There are also discussed general basic dor marketing communication. The position …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yg5an/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Mgr. Luděk Nezmar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OBORNÁ, Alžběta. \textit{Marketingová komunikace vybraných agentur Organizace Spojených Národů v českých médiích} Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/mkqw00/. [cit. 2024-03-28].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Marketingová komunikace neziskové organizace WIDE
Kateřina Šenková -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta