Role of Social Media in Brand Building – Ing. Jannatul Ferdous
Ing. Jannatul Ferdous
Diplomová práce
Role of Social Media in Brand Building
Role of Social Media in Brand Building
Anotace:
In today's digital landscape, social media has become indispensable for businesses of all sizes, serving as a pivotal tool for marketing and brand building. This study delves into the multi-faceted role of social media in facilitating brand perception, consumer engagement, brand loyalty, and mitigating brand hate. Through quantitative research involving 197 participants, questionnaire data collection …víceAbstract:
In today's digital landscape, social media has become indispensable for businesses of all sizes, serving as a pivotal tool for marketing and brand building. This study delves into the multi-faceted role of social media in facilitating brand perception, consumer engagement, brand loyalty, and mitigating brand hate. Through quantitative research involving 197 participants, questionnaire data collection …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l6sj8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Branding – its history and a new challenges, Brand authenticity
Veronika Bodnárová -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Návrh, realizace a vyhodnocení marketingové kampaně pro vybranou společnost s využitím UGC.
Tracy Azubuike -
UGC ve vybraném pražském hotelu
Thao Huong Pham -
UGC v cestovním ruchu
Markéta Vaňková