Nicoleta Nedvedova

Bakalářská práce

Digitalizace a automatizace účetnictví ve vybrané korporaci

Digitalization and automatization on accounting in selected corporation
Anotace:
V následující bakalářské práci se bude autor zabývat oblastí automatizovaní obchodních závazků. Na konkrétním případě, tedy místě, kde autor působí, budou postupně porovnávána teoretická východiska s realitou a denní praxí. Hlavním cílem této práce je popsat a zhodnotit řízení závazků v korporaci a připravit plán optimalizace procesu do budoucna pomocí digitalizace. Výsledky této práce se budou implementovat …více
Abstract:
The scope of my work is to describe the importance of digitalization and automatization on accountancy - accounts payable. The analytic part will be focused on study how is the process of accounts payable in selected company and how different systems can be connected (for ex SAP) to can book invoices automatically.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
  • Oponent: Miroslav Pavelka, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses mkrzwg mkrzwg/2
16. 3. 2024
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.