Petr Pavlík
Bakalářská práce
Spotřebitel na pojistném trhu
Consumer on the insurance market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je identifikovat spotřebitele na pojistném trhu, zhodnotit faktory, které mají vliv na formování jeho chování, a další determinanty, které ovlivňují jeho aktuální pojistnou potřebu. Tato práce se zabývá výhradně českým pojistným trhem. Na můj online dotazník odpovědělo celkem 106 osob. Bylo vyzkoumáno, že životní pojištění ovlivňuje věk, nejvyšší dosažené vzdělání a zdali …víceAbstract:
The objective of this bachelor thesis is to identify consumer in the insurance market, to assess the factors that influence the formation of its behaviour and other determinants which influ-ence its actual insurance need. This work is focused exclusively on the Czech insurance market. A total of 106 people responded to my online questionnaire. It was surveyed that life insurance is influenced by age …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53557
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2017
- Vedoucí: Mária Oborilová
- Oponent: Tomáš Kábrt
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53557
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Poptávka po pojištění z pohledu behaviorální ekonomie
Tereza Šimková -
Poptávka po pojistných produktech
Lukáš Nohejl -
Determinanty ovlivňující poptávku po neživotním pojištění v České republice
Ivana Burianová -
Charakteristika poptávky po zdravotním pojištění cizinců
Svetlana Nesterova -
Determinanty poptávky po neživotním pojištění v České republice
Lucie Paulusová -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Richard Stieber -
Limity růstu aktivní poptávky po pojištění
Svatopluk Vávra -
Faktory ovlivňující poptávku po pojištění a jejich využití v obchodní strategii komerční pojišťovny
Tomáš Kohout