Vliv sebepojetí jedince na preferenci značky – Mgr. Karolína Čermáková
Mgr. Karolína Čermáková
Bachelor's thesis
Vliv sebepojetí jedince na preferenci značky
Influence of individuals self-conception on her/his prefering a particular brand
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je značka a její možné souvislosti se sebepojetím jedince. V první části práce se zabývám vymezením pojmu „značka“ a jejím postavením v marketingu. Další kapitoly jsou pak zaměřeny na psychologické přístupy ke značce a na vztah značky a osobnosti spotřebitele. V druhé části práce se soustředím především na vymezení pojmů sebepojetí a reálné a ideální já. V části poslední …viacAbstract:
This thesis examines the phenomenon of a brand and its possible relationship to an individual's self-conception. First part of the thesis defines the term “brand” and deals with the question of position of a brand in marketing. The following chapters focus on psychological approaches to brands and on a relationship between the brand and a the consumer’s personality. In the second part of the thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hp4tb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2008
- Vedúci: Mgr. Ladislav Koubek
- Oponent: PhDr. Zdeňka Vykoukalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Social Policy and Social Work / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Význam a formování image firmy (Na příkladu image firmy Douwe Egberts)
Denisa Malá -
Analýza image automobilové značky
Jan Loska -
Analýza image značky cyklistické společnosti
Vendula Hluchá -
Analýza image značky na trhu s čínskou medicínou
Tereza Polášková -
Rozbor image vybrané firmy/značky
Robert Dunovský -
Rozbor image vybrané firmy/značky
Simona Veithová -
Analýza image značky bankovní společnosti
Karolína Dostálová -
Analýza image značky na trhu s obuví
Diana Pavlíková