Mgr. Karolína Čermáková

Bachelor's thesis

Vliv sebepojetí jedince na preferenci značky

Influence of individuals self-conception on her/his prefering a particular brand
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je značka a její možné souvislosti se sebepojetím jedince. V první části práce se zabývám vymezením pojmu „značka“ a jejím postavením v marketingu. Další kapitoly jsou pak zaměřeny na psychologické přístupy ke značce a na vztah značky a osobnosti spotřebitele. V druhé části práce se soustředím především na vymezení pojmů sebepojetí a reálné a ideální já. V části poslední …viac
Abstract:
This thesis examines the phenomenon of a brand and its possible relationship to an individual's self-conception. First part of the thesis defines the term “brand” and deals with the question of position of a brand in marketing. The following chapters focus on psychological approaches to brands and on a relationship between the brand and a the consumer’s personality. In the second part of the thesis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 1. 2008
  • Vedúci: Mgr. Ladislav Koubek
  • Oponent: PhDr. Zdeňka Vykoukalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masaryk University

Faculty of Social Studies

Bachelor programme / odbor:
Social Policy and Social Work / Psychology