Bc. Markéta KAŇOVÁ

Master's thesis

Projekt získání grantu EU pro ZŠ Štěpánov

Project for getting grant from European Union for basic school Štěpánov
Abstract:
Diplomová práce se zabývá projektem na získání grantu z Evropské unie pro Základní školu Štěpánov. Návrhy na projekt získání grantu tvoří 3 varianty: 1. varianta: Výměnné pobyty s partnerskými školami ze zahraničí {--} Partnerství škol, program Socrates, 2. varianta: Celoživotní vzdělávání, OP RLZ {--} využití základní školy pro počítačové kurzy, 3. varianta: Zlepšení podmínek žáků se speciálními vzdělávacími …more
Abstract:
My diploma work is engaging in project for getting grant from European Union for Basic school Štěpánov. Proposals on project of getting grant have 3 variants: 1. variant: Interchange stayes with partner schools from foreign countries {--} School partner, Socrates, 2. variant: Lifetime education {--} take advantage of basic school for PC course, 3. variant: Improving conditions of students with special …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2005
Accessible from:: 13. 5. 2005
Identifier: 998

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KAŇOVÁ, Markéta. Projekt získání grantu EU pro ZŠ Štěpánov. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.