Využití metody CLIL ve výuce zeměpisu – Bc. Barbora TYLOVÁ
Bc. Barbora TYLOVÁ
Diplomová práce
Využití metody CLIL ve výuce zeměpisu
The Implementation of CLIL Method of Teaching in Geography Classes
Anotace:
Diplomová práce se zabývá použitím metody CLIL v hodinách zeměpisu na základní a střední škole. Teoretická část práce se zabývá popisem metody CLIL. Na základě poznatků z teoretické části byly v praktické části diplomové práce navrhnuty pracovní listy, ve kterých je využita metoda CLIL v rámci zeměpisných témat a následně byly tyto pracovní listy ověřeny v praxi.Abstract:
The thesis deals with the implementation of CLIL method in Geography classes at lower secondary and upper secondary school. The theoretical part describes different aspects of CLIL method. Its advantages and disadvantages and how to implement this method in school. The practical part contains several worksheets on different topics and the methodology to each worksheet. The worksheets have been analyzed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Hercik, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TYLOVÁ, Barbora. Využití metody CLIL ve výuce zeměpisu. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství geografie pro střední školy / Učitelství geografie pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití systémů CAD v mezipředmětové vazbě Informačních a komunikačních technologií s matematikou
Radek VALENTA -
Problematika mezipředmětových vazeb ICT a přírodopisu na 2. stupni ZŠ
Jana LENEROVÁ -
Tvorba učebního materiálu v rámci mezipředmětových vazeb pro téma antibiotika.
Lucie Dobrovolná -
Rozvíjení jazykových dovedností v hodinách anglického jazyka prostřednictvím dětské anglicky psané literatury
Kateřina Bittnerová -
Pracovní listy pro podporu konverzace úrovně B1
Anna Tomšíková -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
Metoda CLIL: Anglický jazyk v zeměpise na 2. stupni ZŠ
Diana PIECYK -
Využití metody CLIL ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Linda Wirthová
Název
Vložil
Vloženo
Práva