Tvorba vizuální identity značky SPC (Spolek přátel cínu) – Alexander Aouf
Alexander Aouf
Bachelor's thesis
Tvorba vizuální identity značky SPC (Spolek přátel cínu)
Visual Style and On-line Product Promotion
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na navržení vizuální identity pro značku Spolek přátel cínu. Cílem práce je experimentovat s různými aspekty jednotného vizuálního stylu, jako je webdesign, logo, plakáty, barvy, písmo, sociální sítě a prezentační techniky. Teoretická část práce se zabývá metodikou tvorby vizuální identity, rešerší značky SPC, cílovým trhem, analýzou estetiky, konkurencí a trendy v oblasti …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on designing a visual identity for the brand of the Friends of Tin. The aim of the thesis is to experiment with different aspects of a unified visual style such as web design, logo, posters, colours, fonts, social media and presentation techniques. The theoretical part of the thesis deals with the methodology of visual identity creation, SPC brand research, target market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
AOUF, Alexander. \textit{Tvorba vizuální identity značky SPC (Spolek přátel cínu)}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/mldb4r/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Aouf, Alexander. Tvorba vizuální identity značky SPC (Spolek přátel cínu). Zlín, 2023. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Digital Design
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Vizuální komunikace kulturní instituce
Veronika Marešová -
Vizuální komunikace a vizuální gramotnost mimo oblast výtvarné výchovy
Růžena Beránková -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková -
Sémiotická analýza vizuální komunikace sociálních sítí
Šárka Michalíková -
Vizualni komunikace firmy a firemni styl
Marie Bauerová