Analýza sortimentu společnosti Ford Motor Company s.r.o. – Petra Bencová
Petra Bencová
Master's thesis
Analýza sortimentu společnosti Ford Motor Company s.r.o.
Product analysis of Ford Motor Company s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou sortimentu společnosti Ford Motor Company s.r.o., která působí na českém automobilovém trhu. Ve své práci vycházím z teoretického základu, který je popsán v první části práce. Na první -- teoretickou část navazuje část praktická, ve které se nejprve věnuji aktuální situaci na trhu automobilů v České republice. Následuje charakteristika společnosti Ford Motor Company …moreAbstract:
This thesis analyzes the products of Ford Motor Company s.r.o. which is a company operating on the Czech car market. The work is based on the theoretical knowledge described in the first part. The first part is followed by a practical section, in which I first describe the current market situation in the automotive industry in Czech Republic. Further I characterize the company Ford Motor Company s …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41262
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Ota Sedláček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41262
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku
Olga Evtushenko -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík