Hodnocení distribuční strategie ve vybraném podniku – Bc. Zuzana KŘÍŽKOVÁ
Bc. Zuzana KŘÍŽKOVÁ
Master's thesis
Hodnocení distribuční strategie ve vybraném podniku
Evaluation of distribution strategy in selected company
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je zhodnocení distribuční strategie na základě provedené analýzy současného stavu distribuce zboží ve vybraném podniku a formulace návrhů na zlepšení, spolu s určením jejich ekonomických dopadů na podnik. Teoretická část vymezuje cíle a definici distribuční strategie, typy a uspořádání distribučních cest, distribuční mezičlánky a jejich funkce. Dále se zaměřuje na popis …moreAbstract:
The subject of this diploma thesis is the evaluation of the distribution strategy based on the analysis of the current state of distribution of goods in the selected company and the formulation of proposals for improvement, along with determining their economic impact on the company. The theoretical part defines the goals and definition of the distribution strategy, types and arrangement of distribution …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Prof. Ing. Lilia Dvořáková, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KŘÍŽKOVÁ, Zuzana. Hodnocení distribuční strategie ve vybraném podniku. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Distribuční politika vybraného podniku
Adéla Syrovátková -
Distribuční strategie společnosti Colorlak, a.s. zaměřená na spotřební trh
Zdeněk BULEJKA -
Výzkum úlohy cizích distribučních mezičlánků při posilování vztahů s odběrateli disazokondenzačních žlutí
Petr Bašus -
Analýza distribučních cest firmy ABC
Markéta Janečková -
Tvorba a řízení marketingových distribučních cest
Bohdana MRKÁČKOVÁ -
Business strategy for Agricultural cooperative "Berry Partner"
Olha Kondratiuk -
Marketingová strategie podniku STROM PRAHA, a.s.
Jaroslav Erben -
Distribuce jako klíčový problém v ekonomické lokalizaci: Případová studie z Bílých Karpat
Štěpán Kuba