Hodnocení distribuční strategie ve vybraném podniku – Bc. Zuzana KŘÍŽKOVÁ
Bc. Zuzana KŘÍŽKOVÁ
Diplomová práce
Hodnocení distribuční strategie ve vybraném podniku
Evaluation of distribution strategy in selected company
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je zhodnocení distribuční strategie na základě provedené analýzy současného stavu distribuce zboží ve vybraném podniku a formulace návrhů na zlepšení, spolu s určením jejich ekonomických dopadů na podnik. Teoretická část vymezuje cíle a definici distribuční strategie, typy a uspořádání distribučních cest, distribuční mezičlánky a jejich funkce. Dále se zaměřuje na popis …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is the evaluation of the distribution strategy based on the analysis of the current state of distribution of goods in the selected company and the formulation of proposals for improvement, along with determining their economic impact on the company. The theoretical part defines the goals and definition of the distribution strategy, types and arrangement of distribution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Prof. Ing. Lilia Dvořáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘÍŽKOVÁ, Zuzana. Hodnocení distribuční strategie ve vybraném podniku. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Distribuční politika vybraného podniku
Adéla Syrovátková -
Distribuční strategie společnosti Colorlak, a.s. zaměřená na spotřební trh
Zdeněk BULEJKA -
Výzkum úlohy cizích distribučních mezičlánků při posilování vztahů s odběrateli disazokondenzačních žlutí
Petr Bašus -
Analýza distribučních cest firmy ABC
Markéta Janečková -
Tvorba a řízení marketingových distribučních cest
Bohdana MRKÁČKOVÁ -
Business strategy for Agricultural cooperative "Berry Partner"
Olha Kondratiuk -
Marketingová strategie podniku STROM PRAHA, a.s.
Jaroslav Erben -
Distribuce jako klíčový problém v ekonomické lokalizaci: Případová studie z Bílých Karpat
Štěpán Kuba