Projekt zavedení nové ortopedické obuvi na český trh – Bc. Monika Vašková
Bc. Monika Vašková
Master's thesis
Projekt zavedení nové ortopedické obuvi na český trh
The Project to Establish a New Orthopedic Shoes on the Czech Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá dodatečnou analýzou trhu se sériově vyráběnou ortopedickou obuví, která navazuje na již provedenou analýzu z bakalářské práce z roku 2010. Následně se zaměřuje na marketingový plán značky ORTHO line, kde podrobněji rozepisuje vstup této značky na český trh. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu se zaměřením na marketingový výzkum, marketingový plán, sériově vyráběnou …moreAbstract:
This thesis deals with additional market analysis with mass-produced orthopedic shoes, which follows the already made analysis from the thesis from 2010. Then focuses on ORTHO line brand marketing plan, where further describes the details of the brand entry on the Czech market. The theoretical part is based on the literature focusing on marketing research, marketing plan, mass-produced orthopedic shoes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2013
Accessible from:: 12. 8. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Milan Gürtler
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vašková, Monika. Projekt zavedení nové ortopedické obuvi na český trh. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Kvalita obuvi v kontextu značky kvality Komfortní obuv
Kamila HÁLOVÁ -
Marketingový výzkum značek běžecké obuvi dle druhů běžeckých akcí konaných v České republice
Jana Křížová -
Návrh komunikační kampaně pro Obuv Comfort
Martina Ryšavá -
Analýza spotřebitelského chování na trhu se sportovní obuví
Daniela Krčová -
Reselling sportovní obuvi a jeho marketingový přínos pro značku
Tereza Hrubá -
Ochrana spotřebitele na trhu obuvi
Jana Šimková -
Analýza trhu a marketingový plán vybranej firmy
Zsolt Molnár -
Analýza trhu a marketingový plán vybrané firmy MSP
Vít Matěja