Bc. Monika Vašková

Master's thesis

Projekt zavedení nové ortopedické obuvi na český trh

The Project to Establish a New Orthopedic Shoes on the Czech Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá dodatečnou analýzou trhu se sériově vyráběnou ortopedickou obuví, která navazuje na již provedenou analýzu z bakalářské práce z roku 2010. Následně se zaměřuje na marketingový plán značky ORTHO line, kde podrobněji rozepisuje vstup této značky na český trh. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu se zaměřením na marketingový výzkum, marketingový plán, sériově vyráběnou …more
Abstract:
This thesis deals with additional market analysis with mass-produced orthopedic shoes, which follows the already made analysis from the thesis from 2010. Then focuses on ORTHO line brand marketing plan, where further describes the details of the brand entry on the Czech market. The theoretical part is based on the literature focusing on marketing research, marketing plan, mass-produced orthopedic shoes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2013
Accessible from:: 12. 8. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Milan Gürtler

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vašková, Monika. Projekt zavedení nové ortopedické obuvi na český trh. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe